מדיניות משלוחים
1. ניתן לבטל את העסקה על ידי פנייה טלפונית או שליחת דוא"ל לשירות הלקוחות של החברה. ביטול העסקה ייכנס לתוקף רק לאחר קבלת אישור כתוב מהחברה (באמצעות פקס או דוא"ל) המאשר את הבקשה לביטול.
במקרה שאושר הביטול, יש להחזיר את המוצר לחברה, כאשר עלויות ההחזרה תחולנה על הלקוח. המוצר יוחזר באריזתו המקורית, בצירוף החשבונית המקורית, וזאת בתנאי שלא חלפו 2 ימים מתאריך קבלת המוצר.
במקרה של ביטול העסקה, החברה תשיב ללקוח את התמורה ששולמה עבור המוצר.
2.אם הביטול יתבצע לאחר שהמוצר התקבל אצל הלקוח, עלות המשלוח להחזרת המוצר תחול על הלקוח.
שימו לב: לא ניתן להחזיר או להחליף תמציות שמן, שכן מדובר במוצר מתכלה.
מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל חלה אך ורק על מוצרים שנרכשו באתר החברה. החברה לא תטפל בבקשות להחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקורות אחרים.